Bu Blogda Ara

9 Aralık 2010 Perşembe

İçimiz Isınsın :))

Havalar soğumaya başladı.. Haftasonu evimize dönme hazırlıkları yapıyoruz..İstanbul bizi karla karşılayacak :)

Son günlerimiz olunca Masal' ı görmeye gelen misafirlerimiz sıklaştı.. Ben de onlar için Cafe Fernando blogunun yazarı sevgili Cenk' in tariflerinden birini " Fındıklı Browni" yi yaptım.. Pek bir beğenildi, tarifler not edildi.. Cenk' in ellerine sağlık kitabını büyük bir merakla bekliyorum..

Browninin tarifi için buyrun ; http://cafefernando.com/turkce/findikli-brownie/

Resimlerim onun kadar mükemmel olamaz ama benim de bugüne dair nacizane hatıra resmim :)) Bu arada annemin Puantiye aşkı misafir bardaklarına taşmış durumda..

Hazır kar yağacak haberleri çıkmışken sizle bu yoğun çikolatalı browniyi paylaşmak istedim kimbilir belki haftasonu yapmak istersiniz..

Sevgiler,

Burcuk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder