Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2011 Salı

hediye seçeneği

haftasonu yakın bir arkadaşıma ziyarete gideceğimden bahsetmiştim. aradaki mesafe uzun olunca Masal' la sanki şehirler arası yola çıkmış gibi hazırlandık. Çok şükür ki oldukça rahat bir ziyaret oldu kızım sanırım çok akıllı gezmeye gittiğimizde yaramazlık yapmıyor ki korkup bir daha gitmemezlik yapmıyım bütün hepsini biriktirdi eve gelince toplu yaptı :)


Arkadaşım evini yeni almıştı o yüzden hayırlı olsunluk bir hediye almam gerekiyordu. Alternatiflerin çokluğu ne alacağını bilememezlik ve zaman darlığı birleşince ben de dedim ki hediye çeki alayım o kendisi beğensin seçsin. Tefal de hediye çeki olarak aşağıdaki gibi kutu içinde bir kredi kartına ne kadarlık bir hediye öngörüyorsanız rakamı yüklüyorlar. Gerisi tamamen hediyenin sahibine kalıyor..Tek hoşuma gitmeyen özelliği hangi mağazadan alıyorsanız o mağazada kullanma zorunluluğunun bunu alırken farketmiş olsaydım vazgeçme olasılığım çok yüksekti ..

Diğer yandan hediye çeklerinin en şık sunumlarından biri de Paşabahçe' de..


Tabi bi de vazgeçemediklerimden evde English home' un lavanta kesesi vardı onu da ekleyiverdim :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder