Bu Blogda Ara

16 Temmuz 2011 Cumartesi

Rengin adı? Masal Pembesi ..

İtiraf ediyorum büyük konuşmuşum.. hani kızlara pembeler; erkeklere maviler klasiktir ya çok yadırgardım, benim kızım olsun hayatta boğmam öyle pembelere başka renk mi yok canım derdim..

Ama noldu her ne kadar beyaz ve kırmızıya bayılsam da elim hep o pembelere gitti hamileyken..Ay ayyy diye hep pembe pembe ciciler aldım.. Sonra Masal geldi yine de hayalimdeki gibi bembeyaz pamuk gibi kızımı yine pamuk gibi bembeyaz hastaçıkışı ile karşıladım ama sonra pamuk gibi kıza baktık ki pembe çok yakışıyor. Ama öyle her pembe değil.. Masal pembesi çok yakışıyor..

Dün akşam eve gelince kaptım kuzuyu 1 saat de olsa hava alsın diye çıktık dışarı dönüşte bir baktık ki çiçekçi de bir Masal pembesi.. Babannemize alalım kandillik dedik.. Oh ne iyi ettik :)

2 yorum:

  1. TATLISINIZ İŞTE:)

    HEM DE COKK:)))

    YanıtlaSil
  2. :)) MAsal'dan nasiplendiğim kadar.Asıl hayatı tatlı yapan onlar..yazını okudum Allah hiçbir anaya evlat acısı göstermesin:(

    YanıtlaSil