Bu Blogda Ara

6 Ocak 2012 Cuma

Boncuk Örme Kolye

Merhaba,

biz geldik :)) İstanbul da dışarıya çıktığım ilk gün kendimi köyden indim şehre modunda hissettim.. Yılbaşı arifesi olması da cabası oldu tabi kalabalığın.. Bir yandan ohh hareket diyorsun ama bir yandan da sadece durup bakmak bile seni yoruyor farkediyorsun..

Ufak ufak eşyaları topluyorum insan herseye alışıyor içim o kadar da acımıyor artık.. İnşallah diyorum bir gün kendi evimde açıp tekrar kullanmak nasip olur her paketi bu dilekle kapatıyorum :)

Bugun teyzemler var içerde çay muhabbetimiz sıcak keyifli.. Teyzem uzun zamandır aşağıda resmini gördüğünüz kolyelerden yapıp bize hediye ediyor sağolsun.. Çok severek de yaptığını biliyorum.. Daha önce bu kolyelerin çeşitli renklerinden Accesorize - Yargıcı ve Parkbravoda görmüştüm oldukça da pahalıya satılıyordu.. Teyzem bu kolyelerden yapıp satmak istiyor ama internetten tek tek bunu yapabilecek bir kişi değil. Benim de aklıma geldi burda çok güzel kendi iş yerlerini açmış olan butiği olan arkadaşlar var acaba onlardan böyle bir talep gelir mi? İstenilen renklerde uzunlukta her boyda yapabilir. Yada sizin bir tavsiyeniz var mı teyzem bu kolyeleri nerde satabilir?

Umarım beğenirsiniz bugün gelen kolyemiz;




daha önce getirdiği bir kolye daha iri boncuklarla örülmüş onu da buldum ;




5 yorum:

  1. çok şıkmış.pasaj.com denesin.orda satılabilir....

    YanıtlaSil
  2. Smilena hoşgeldin :) Pasaj.com benim de aklıma geldi ama teyzem bilgisayar ve internet dunyasına oldukça uzak..

    YanıtlaSil
  3. Super olmus eline saglik.bazi belediyler(izmirde var)ev hanimlarina bu tip satislar icin standlar veriyor arastirabilir.

    YanıtlaSil
  4. NE OLURBUNU NASIL YAPABİLDİĞİNİZİ AÇIKLAYABİLİRMİSİNZİ?EVDE YAPMAK İSTİYORTUM KURSA GİDEMİYORUM GÜNDÜZLERİ ÇALIŞTIĞIM İÇİN..YARDIMCI OLURMUSUNUZ ? PINAR

    YanıtlaSil
  5. Pinar merhaba oncelikle oldukca gecikmis geri donusum icin kusura bakma.. Blogumu maalesef cok ihmal etmek zorunda kaliyorum bu aralar.. Kolye ile ilgili belirttigim gibi ben yapmiyorum teyzem yapiyor. Ogrenirsem yapilisini mutlaka paylasirim blogumda.. Sevgiler..

    YanıtlaSil