Bu Blogda Ara

13 Ocak 2011 Perşembe

Minik Prensesler için Örgü Çanta..



Masal için ördüğüm battaniyeden bir miktar yün kalınca ben de onu ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bir baktım minik prensesler için bir çanta oluverdi :) Daha önce kullandığım rengarenk ipimden de ponpon düğmeler yaptım çantaya.. Masal için çok erken olunca da ben de düşündüm ki sevgili Hande 'nin prensesi Naz' ın olsun bu çanta.. Uzun zaman oldu ona hediye edeli geçen hafta duydum ki Naz' cık ponponları çantaya uygun görmemiş olacak ki artık yoklarmış :))



6 yorum:

  1. Eee şimdiki çocuklar birer moda ikonu canım.Nasıl uygun gördüyse öyle kullanır:)Ellerine sağlık Burcucuğum çok yaratıcı bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuş ben de kızıma yapacağım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. reng süper.sen ne yaratıcısın şekerim ya...

    YanıtlaSil
  4. Colette: evet öyle valla:)Teşekkür ederim.
    Gönül : Şimdiden güle güle kullansın kitap kurdu prenses..Kitaplarını taşır belki :)
    Denizim : Canım benim ben de rengine vurulmuştum bu ipin. Almak isteyenler için Bravo marka :)

    YanıtlaSil
  5. CANIM, çooook sevdik biz bu çantayııı..keşke bir büyük boyu da annesinin oluverseydi :):)

    öylesine sevdik öylesine sevdik ki..ponponları sökercesine haşin sevdik :))şimdi ponponsuzuz..

    Ama harika!! ellerine sağlık...her kokoşa lazım :):)

    YanıtlaSil
  6. eee tabi herkesin sevgisini gösteriş şekli farklı..Nazcım biraz haşin sevenlerden :D

    YanıtlaSil